poniedziałek, 22 października 2012

Event Halloweenowy!

Hej !
Dzisiaj notka o evencie halloweenowym, który jest już od piątku ale piszę dopiero teraz bo byłam na weekend u babci i musiałam uczyć się na sprawdzian ( który i tak się nie odbył, grr ). 

Ale do rzeczy.

Pierwszą nowością, która bardzo mi się spodobała jest rzucanie cukierkami zamiast confetti :D


Co jakiś czas pojawia się mapka z wampirami, taka sama co na survivoru.


( kliknij na zdjęcie żeby powiększyć ) 

Natomiast sama mapka eventowa, a raczej mapki bo są aż 3 :O ( XD ) również są bardzo fajne. 

Wyglądamy na nich jak czarodzieje. Mamy czapki jak z hogwartu i różdżkę, sami zobaczcie : 


Pierwsza mapka wygląda tak ( nie zwracajcie uwagi na numerki w rogach XD )  : 


Musimy ( klikając spację ) zabijać szkielety oraz duchy, żeby szybko dostać się do norki, ponieważ tylko jeśli 5 i więcej myszek się tam dostanie pokaże się następna mapka. Jeśli nam się to nie uda musimy poczekać do następnego razu :/. 

Mamy tylko 4 serduszka więc trzeba uważać żeby jakiś szkielet nie wskoczył nam na głowę XD. 

Druga mapka wygląda tak : 


Polega na tym samym co pierwsza, jest tylko trochę trudniejsza. Jeśli pójdziemy do tej skrzyni na lewo od duchów i napiszemy '' bonbon '' dostaniemy titla <<Vampire>> , niestety jest to bardzo trudne a ja jestem noobem i nie mam tego titla :C XD. 

Również jeśli 5 myszek wejdzie do norki pojawi się 3, ostatnia mapka. 

Wygląda tak : 


Chodzi tutaj o to, żeby zabić tego kota po prawej stronie. Nie jest to łatwe ponieważ droga do niego jest pełna szkieletów i duchów. Jak już zabijemy kota to wszyscy dostają itemki, czyli najfajniejsza część eventu :D. Specjalnie dla was zrobiłam sobie zdjęcia ze wszystkimi itemkami : 


Według mnie postarali się, itemków jest aż 11, jednak niektóre są z 2011 roku, ale to tylko taki tam szczegół XD.

To już tyle na dzisiaj, miłego zbierania itemków i pa :D.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz