niedziela, 30 września 2012

Roomy inne niż zwykłe .

Hej . 
Przepraszam za zaniedbywanie bloga, ale i ja, i Ola mamy dużo nauki, prac domowych, zajęć dodatkowych itd. x_x .
Postaram się więc pisać gdy tylko będę miała jakąś wolną chwilę . 

Długo myślałam nad tematem do notki, i wymyśliłam , że napiszę o roomach innych niż zwykłe :D . 

1 . Bootcamp 

Nie ma tam shamana, a mapka trwa aż 6 minut . Dlaczego ? Bo mapki tam są trudne, mało myszek potrafi je przejść i potrzeba na nie więcej czasu . 
Gdy umrzemy ( co zdarza nam się tam dużo razy XD ) zaczynamy mapkę od nowa . 
To przykładowa plansza na tym roomie : 


2. Vanilla

To samo co na zwykłych roomach, tylko że tam są tylko mapki robione przez moderatorów . 

3. Baffbot 

W sumie też to samo co zwykły room , tylko od czasu do czasu pojawiają się tam specjalne mapki, np. powtarzanie czynności po bocie , albo baffbotffa o którym za chwilę . 

4. Baffbotffa 

Coś innego niż zwykłe uganianie się za serkiem . Jest tam bot, a na jego sygnał '' Fight! '' wszyscy walimy w siebie cannonami :D . Osoba która dotrwa do samego końca i nie da się zabić - wygrywa . 


5 . Survivor 

Jedna osoba jest shamanem , i musi zabić wszystkie myszki np. waląc w nie cannonami . 

Na koniec jeszcze ostatni, '' tajemniczy '' room . 

6. Room 801 

Z nazwy niby zwyczajny room , a jednak nie . 
Nic się na nim nie robi, no oprócz biegania w kółko XD .
Tak wygląda : 


Elise to była maskotka Transformice , która w rl. była myszką . 
Umarła gdy była zalogowana na Transformice , właśnie na tej mapce . 
Dlatego zrobiono jej własny room . 
Do niedawna Elise spała , A Papaille płakał , ale od niedawna obydwie myszki stoją , nikt nie wie dlaczego . 

To już tyle, pewnie zapomniałam o czymś co miałam napisać ale cóż XD . 
Notka jest dość długa więc myślę że wynagrodziłam tą przerwę XD . 
A ja teraz idę się uczyć na sprawdzian i spać, pa x_x . 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz